שאלות נפוצות – FAQ

 

כמה זמן חדקרן קיימת? איך הגעתם להוצאה לאור?  

חדקרן הוקמה בשנת 2011 כהוצאה לאור המתמחה בספרי מודעות עצמית, אמנות וחינוך. בתחילת הדרך עסקנו להנאתנו בתרגום ספרים שאהבנו ושהרגשנו שיש בהם איכות מיוחדת. עשינו את זה כי אהבנו את העיסוק בטקסטים מאוד מיוחדים שיש בהם עוצמה ומימד של נצח. כל כך נהנינו מעבודת התרגום שאחרי שסיימנו לתרגם, עשינו לספרים עימוד וכריכה והדפסנו אותם בכמה עשרות עותקים. את העותקים מכרנו לחברים עד שכולם נגמרו ונאלצנו להדפיס מהדורה נוספת. מדי פעם השתעשנו ברעיון של לפתוח הוצאה לאור. במקביל לכך, כשטליה חיפשה את הספר “התקדשות” ולא מצאה אותו בחנויות היא התקשרה למוציא לאור, מנחם מצא, וביקשה לקנות ממנו עותק. מנחם הזמין אותה להגיע אליו הביתה לזיכרון יעקב לשם כך. נסענו יחד לזיכרון יעקב (גם בשביל הספר וגם כי הייתה לנו הרגשה חזקה שאנחנו חייבים לפגוש את מנחם). הבאנו כמה מהספרים שכבר תרגמנו כדי להראות לו והוא הראה לנו את מחסן הספרים שלו בו היו מאוחסנים כל ספריה של אליזבת הייך (התקדשות, חוכמת התארות, ריפוי עצמי יוגה וגורל ויוגה יום יום).
מנחם סיפר לנו שהוא עבר שבץ מוחי כמה שנים קודם לכן, שהוא חולה ושלא נותר לו עוד זמן רב לחיות. הוא אמר שהיה לו התקף בו כמעט מת ושהסיבה לכך שהוא עדיין איתנו זה שנותרו לו דברים אחרונים לסיים – ביניהם ההעברה של ספריה של אליזבט הייך. הוא הוסיף שהוא כבר סגר את ההוצאה לאור שלו כמה שנים קודם לכן אבל חיכה כדי להעביר את הספרים לאנשים המתאימים… אנשים כמונו.
קנינו ממנחם את כל הסחורה שהייתה לו במחסן כולל חפיסות קלפי התארות על פי ספרה של אליזבט הייך ״חכמת התארות״ ויצאנו לדרך. עוד לפני שקיבלנו רשמית את תעודת העוסק שלנו, הפכנו להיות המוציאים לאור החדשים של ספריה של אליזבת הייך. במבט לאחור, אנחנו לא יכולים לחשוב על ברכת הדרך טובה יותר מאשר להתחיל עם ספריה של האישה הכל כך מיוחדת הזאת. וכך חדקרן הוצאה לאור יצאה לדרך…

 

מה עושה הוצאה לאור?

הוצאה לאור מפרסמת ספרים, זה מתחיל בבחירה של הספרים שיצאו דרכה לאור, על פי הקו הנבחר של ההוצאה. לאחר מכן ההוצאה עובדת עם סופרים, מתרגמים, עורכים לשוניים, גרפיקאים וכן הלאה ומלווה את הספר משלב כתב היד עד לשלב שבו הספר מגיע לחנויות, כולל השיווק והמכירה שלו.

 

הזמנתי ספר באתר שלכם, מתי הוא יגיע?
זמן האספקה עבור משלוחים ונקודות איסוף עצמי הוא בין 2-7 ימי עסקים. במידה ועברו 7 ימי עסקים (יום עסקים מוגדר כיום חול בלבד ולא כולל את יום ביצוע ההזמנה, יום שישי, ערבי חג, חגים ושבתון) ולא יצרו אתכם קשר מחברת השליחות מומלץ לפנות אלינו ואנו נבדוק עבורכם.

 

יש לי ספר שכתבתי, האם אפשר להוציא אותו לאור אצלכם?

אם יש לכם ספר שכתבתם ושיכול להתאים לדעתכם לקו שלנו ולאחד או יותר משמונת השערים שלנו, אתם מוזמנים לשלוח לנו כתב יד בדוא”ל ל- editor@hadkeren.co.il או מודפס בדואר. לאחר שלב המעבר על כתב היד שנמשך עד שלושה חודשים נענה לכם תשובה חיובית או שלילית בנוגע לכתב היד. אנחנו יכולים להוציא בכל שנה כמות מוגבלת של ספרים ולכן אי קבלה של כתב יחד על ידינו אינה מעידה בשום צורה על טיבו.

 

מה תפקיד השערים באתר שלכם?

תפקיד השערים הוא לארגן את התוכן באתר כך שיהיה נגיש לכל אחד על פי הנושאים שמעניינים אותו.

 

האם יש לכם בית דפוס?
לא. כהוצאה לאור אנחנו עובדים עם כמה בתי דפוס לפי הצורך.

 

אפשר לשלם לשליח במזומן?
לא. יש להסדיר את התשלום לפני המשלוח. אפשר לשלם בכרטיס אשראי, בביט, בפייפאל או בהעברה בנקאית.

 

אפשר לשלם בדיינרס?
לא. אנחנו לא מקבלים דיינרס. אפשר לשלם בכרטיסי אשראי אחרים, בביט, בפייפאל או בהעברה בנקאית.

 

יש לכם גם חנויות פיזיות?
ספרי חדקרן עומדים למכירה באתר שלנו ובנוסף לרשתות הספרים גם בחנויות עצמאיות ברחבי הארץ. תוכלו לראות רשימת חנויות כאן.

 

האם יש לכם ספרים דיגיטליים?
בהחלט כן. את כל מגוון הספרים הדיגיטליים תוכלו לראות בחנות שלנו. בנוסף הספרים שלנו נמכרים גם בפלטפורמות של עברית, מנדלי וגט בוקס.

 

איך קוראים ספר אלקטרוני שרכשתי?
לאחר הרכישה יתקבל
 מייל (בתיבות מסוימות הוא עלול להגיע לתיקיית הספאם) בו יצורפו פרטי החשבון שלך לספריאפ, הפרטים כוללים סיסמה ראשונית* שמאפשרת כניסה לאפליקציה. יש ללחוץ על הכפתור לאישור החשבון החדש שלך (או להעתיק את הלינק ולהדביק בדפדפן שלכם במידה והכפתור לא לחיץ). כאשר נכנסים לאפליקציה כתוב בצד שמאל למטה ספרייתך בענן. לחיצה שם וניתן יהיה לראות את הספר החדש שלך (ניתן גם להוריד את הספר ישירות למכשיר הנייד שלך וכך הוא יהיה זמין תמיד ללא תלות באינטרנט). ניתן גם לקרוא את הספרים באמצעות קינדל.

*אם לא הגיעה אליכם סיסמה למייל, בחרו באפשרות איפוס סיסמה שנמצאת במסך הראשון של האפליקציה. שם תוכלו להזין סיסמה חדשה. לאחר מכן ישלח אליכם מייל עם קישור. כשתלחצו על הקישור אתם תגיעו לאפליקציה, מלאו שם את האימייל והסיסמה החדשה.

לשאלות נוספות לגבי תפעול האפליקציה, ניתן להיעזר באתר ובשרות של “ספריאפ” בכתובת >>> https://shop.sifriapp.co.il/sifriapp-hebrew-app-help  

 

האם יש לכם ספרי שמע?

עדיין לא, אבל בוחנים את התחום ויכול להיות שבהמשך יהיו לנו גם ספרי שמע.

 

יש לכם שאלה שלא מופיעה כאן? בכל שאלה נוספת ניתן לצפות בתנאי השימוש ומדיניות ההחזרות או ניתן לפנות אלינו במייל – info@hadkeren.co.il