מה הייעוד שלי בחיים

מה הייעוד שלי בחיים? האם יש לי בכלל ייעוד? ואם לא איך יוצרים אותו? איך מתחברים אליו והופכים אותו לחלק מרכזי בחיים? האם זה משהו שבהכרח נולדים איתו (“מכתוב”) או שהוא משהו שמתגבש במהלך החיים תודות לבחירות ולמאמצים שלנו? מה היתרונות של חיים שעוקבים אחרי מסילה מדויקת שמסוגלת להוביל אותנו ליעד? ואיך אפשר לדעת אם השינוי שאנחנו שואפים לו הוא באמת הייעוד שלנו או שאלה רק בקולות של הצרכים שלנו והאגו שלנו ששוב מוליך אותנו שולל?

בטח שמתם לב שהעולם שבו אנחנו חיים משתנה במהירות הבזק. רבות מהעבודות של היום ייעשו על ידי רובוטים ומערכות ממוחשבות מחר. אולי גם אתם מוצאים את עצמכם שואלים מה יהיה המקום שלנו בתוך עולם שכזה. מה מכל הכישורים שלנו יהיה רלוונטי? האם נחווה הגשמה עצמית? ומה נעשה עם כל הזמן הפנוי שיעמוד לרשותנו?

ליצור ייעוד פירושו לחפש ולגלות את המטרה הגדולה שלך, שהיא הרבה יותר מאשר מטרה פשוטה של להשיג דבר זה או אחר. וכאשר זה קורה אנחנו מתחילים לפרש את האירועים בחיים – את כולם, ללא יוצא מן הכלל – כמערך סינרגטי למימוש היעוד שלנו. כל דבר שקורה הופך להזדמנות, גם אם הוא נדמה כשלילי. נלסון מנדלה אמר פעם שהוא לעולם לא מפסיד – או שהוא מנצח או שהוא לומד. איזו דרך נפלאה להסתכל על החיים!

אלה הם רק חלק מהנושאים שאליהם התייחס פטריציו פאולטי בוובינר שהתקיים לפני מספר ימים עם שולמית אסיף. הראיון בתרגום סימולטני לעברית לקראת הסמינר צור את יעודך שיתקיים בישראל בספטמבר 2019. ואתם מוזמנים להקשיב לוובינר ולעשות גם את הצעד הראשון אל עבר היעוד שלכם!

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *